Pepa fa'asalalau LED feavea'i – O afea ma fa'apefea ona filifili?

Pepa fa'asalalau LED feavea'i – O afea ma fa'apefea ona filifili?

O le a se mea e mafai ona e faia i se faʻasalalauga faʻasalalau LED?

Fa'amanuiaga o fa'asalalauga fa'asalalau LED

Fautuaina iugafono ma pixel pitch filifiliga o se pepa lautele o le LED

E fa'afefea ona fa'apipi'i se pepa fa'asalalau LED?

E fa'afefea ona fa'apipi'i fa'atasi le tele o pepa fa'asalalau LED?

E fa'afefea ona pulea ma fa'apipi'i mea o lo'o i totonu/ata ile fa'asalalauga LED?

Fa'ai'uga

https://www.avoeleddisplay.com/poster-led-display-product/

Pepa fa'asalalau LEDo ituaiga sili ona lauiloa o fa'aaliga fa'asalalauga.Ua fa'aaogaina lautele e le tele o kamupani o se auala aoga e fa'alauiloa ai a latou oloa po'o tautua.O lenei tusiga o le a faʻaalia nisi faʻamatalaga autu e uiga ia i latou, e aofia ai mea e mafai ona e faia ia i latou, o latou aoga, ma sili atu.

O le a se mea e mafai ona e faia i se faʻasalalauga faʻasalalau LED?

E leai se tapula'a ile fa'aogaina ole aAVOE LED pepa lautele.E mafai ona e tuʻuina i soʻo se mea e faigofie ona vaʻaia e tagata.E le mana'omia so'o se paoa ona o lona fa'amalama e sau mai LED.O le mea lea, afai e lava le avanoa i lau oloa / auʻaunaga, e mafai ona e tuʻuina se tasi pe lua laupepa LED i tafatafa o le tasi.Afai e te mana'o e fa'atopetope le fa'alogo, e mafai fo'i ona e tautau le tele o fa'asalalauga LED i nofoaga 'ese'ese.E le gata i lea, e matua faigofie lava ona feaveaʻi talu ai e itiiti ifo i le 10 pauna le mamafa.O lea la, a e alu i fafo e fa'atau, e mafai ona e ave fa'atasi ma oe ni nai fa'asalalauga fa'a LED.Ma o le taimi lava e te maua ai se mea manaia, e mafai ona e tuʻu i luga i se mea e mafai ona vaʻaia e tagata uma.

Fa'amanuiaga o fa'asalalauga fa'asalalau LED

1) feaveai

E na'o le 10 lbs le mamafa o se pepa fa'asalalau LED, e fa'afaigofie ai ona fealua'i solo.E le gata i lea, e maualalo le fa'aaogaina o le malosi o lea e le mana'omia ai ona e popole i le leai o ni maa.E la'ititi fo'i le lapo'a o le fa'asalalauga ta'itasi e tasi, e fa'afaigofie ai ona teuina pe a uma ona fa'aalia.

2) Filifiliga Maualuga

Ona o le tele o pixels i le inisi, o se laupepa LED e foliga maai ma manino.O lona tulaga susulu e fetuutuunai e tusa ai ma ou manaʻoga.Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te manaʻo e faʻamautinoa o loʻo matauina e tagata pasi uma lau savali, e tatau ona e filifilia se lanu susulu e pei o le mumu.I se isi itu, afai e te manaʻo e natia lau feʻau seʻia oʻo lava i se tasi e latalata mai e faitau i ai, e tatau ona e filifilia se lanu uliuli e pei o le uliuli.

3) Taugofie

Fa'atusatusa i laupapa fa'asalalau masani, e matua'i maualalo le tau o fa'asalalauga fa'a LED.O le pepa fa'asalalau fa'a LED e tau i le va o le $100-$200 ae o le laupapa fa'asalalau e masani ona sili atu i le $1000.Mea tonu lava lenaAVOE LED pepa lauteleo loʻo faʻatuputeleina le lauiloa i pisinisi o loʻo manaʻo e faʻasalalau ae le mafai ona gafatia faʻasalalauga taugata.

4) Faʻapipiʻi faigofie & Tausiga

E le pei o auala masani fa'asalalauga i fafo, o le fa'apipi'iina o se pepa fa'asalalau LED e mana'omia ai sina taumafaiga.Pau lava le mea e tatau ona e faia o le faʻapipiʻi lea o le pepa lautele i luga o le puipui e faʻaaoga ai le lipine faʻapipiʻi.A uma loa ona fa'apipi'i, na'o lou tapeina o moli i totonu o le potu ma tu'u ai.Leai se eletise e manaʻomia!

5) Tumau

Talu ai o fa'asalalauga fa'a LED e faia i mea palasitika, e matua umi lava.E le pei o faamalama tioata, e le malepe i lalo o timuga mamafa.E le gata i lea, e le pei o faʻavaa uʻamea, latou te tetee i le elea.O le umi lava e te fa'amamaina ai e le aunoa, o le a tumau e fa'avavau.

6) Siosiomaga

E pei ona taʻua i luga,AVOE LED pepa lautelefa'aitiitia le malosi fa'atusatusa i fa'asalalauga masani i fafo.Talu ai e toetoe lava a leai se vevela, e saogalemu mo tagata ma manu.E fa'alelei fo'i i le si'osi'omaga ona latou te mana'omia tele le vai i le taimi o le gaosiga.

7) Faigofie

E tele faʻamanuiaga o faʻasalalauga LED e aofia ai le feaveaʻi, gafatia, tumau, faʻafeiloaʻi o le siosiomaga, faigofie o le faʻapipiʻiina ma le tausiga, fetuutuunai, ma isi.O lona uiga e mafai ona e fatuina se aafiaga fegalegaleai e ala i le suia o le ata pito i tua i soo se taimi e agai atu ai tagata faatau i lau pisinisi.

8) Customizable

Afai e iai sau faleaiga, e te iloa o le tele o malo e o mai i vaega.Ina ia fa'ateleina tupe mama, e masani ona taumafai fale'aiga e fa'aogaina vaega ta'itasi.Ae o le faia o lena mea e tele naua tagata faigaluega ma tupe.Ae ui i lea, faʻatasi ai ma laupepa LED, e mafai ona e faʻavasegaina feʻau e faʻatatau i mea e fiafia i ai tagata faʻatau.Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e ofoina atu faʻaitiitiga ia i latou e taunuu vave pe tuai.Pe mafai fo'i ona e tu'uina atu ni ofo fa'apitoa i tagata fa'amaoni.

9) Faigata

E mafai ona e fa'aogainaAVOE LED pepa lauteletotonu po'o fafo.Afai o lo'o e fuafua e fa'apipi'i se tasi i fafo, e mafai ona e mafaufau e tu'u i tafatafa o la'au po'o togavao e masani ona afe ai tagata.E le gata i lea, talu ai e leai se pisapisao e maua mai ai pepa lautele o le LED, e lelei mo nofoaga e faʻalavelave ai tagata asiasi.

Fautuaina iugafono ma pixel pitch filifiliga o se pepa lautele o le LED

1) I'uga:O le maualuga o le fa'ai'uga, o le ma'ai o le ata.E sili atu fa'ai'uga e te maua pe a filifilia ni fa'ai'uga e sili atu i le 300 dpi.
2) Pitch Pitch:O le laʻititi o le pixel pitch, o le sili atu lea o le auiliiliga o le ata.Filifilia se pika pika i lalo ole 0.25mm e te maua ai le manino lelei.

Tau lava ia manatua fautuaga nei pe a filifilia le fofo saʻo:

a) Va'aiga mamao

E tatau ona e mafaufau pe o le a le vavalalata o lau au maimoa aʻo leʻi filifili po o le fea iugafono e filifili.Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te manaʻo e tuʻu se faʻaaliga LED i le maualuga o mata, e le tatau ona e sili atu i le 600dpi.I le isi itu, afai e te fuafua e tautau i le maualuga o le taualuga, atonu e te manaʻo e faʻateleina lona iuga i le 1200dpi.

e) Tele ata

Pe a mamanuina se pepa lautele, ia manatua o ata tetele e umi se taimi e sii mai ai.Ia mautinoa o lau faila faila e tumau i totonu o tapulaa talafeagai.

i) Faiga faila

Filifili le JPEG i luga o faila PNG aua latou te faʻapipiʻi lelei faʻamaumauga e aunoa ma le leiloa o faʻamatalaga.

o) Le loloto o lanu

Filifilia i le va o le 8 bits/channel, 16bits/channel ma le 24bits/channel.

e) Faitau ma va'aia

Ia mautinoa e mafai ona faitau lau tusitusiga e tusa lava pe i lalo o moli susulu.Fa'apena fo'i, 'alofia le fa'aogaina o fonuka lapopo'a aua e le manino lelei nei mea se'i vagana ua tu'u vavalalata le tasi i le isi.

f) Fa'atauga lelei

E sili ona pipii i fa'ai'uga maualalo.E sili atu le tau o fa'ai'uga maualuluga ae leai ni fa'amanuiaga fa'aopoopo.

g) vevela lanu

O le vevela lanu e amata mai le mafanafana i le malulu.O le vevela o lanu lanu e aoga tele mo faʻaoga i totonu ae o le malulu e lelei mo mea faʻapipiʻi i fafo.

h) Tulaga fa'atusatusa

O le eseesega e faasino i le eseesega i le va o le malamalama ma le pogisa.E afaina ai le faitau ma le faitau.O se fa'atusatusaga lelei e fa'afaigofie ona va'ai tusitusiga.

i) Tala'aga

Ose papa'e papa'e e sili ona lelei mo fa'aaliga i fafo.O lanu uliuli e foliga manaia i totonu o faleoloa.

E fa'afefea ona fa'apipi'i se pepa fa'asalalau LED?

Pepa fa'asalalau LEDe iai a latou lava faiga fa'apipi'i.O nisi e mana'omia ni sikulima a'o isi e mana'omia se mea fa'apipi'i.O nisi nei o fa'ata'ita'iga:

1) Siu faiga

O lenei ituaiga fa'apipi'i e fa'aoga fa'amau e fa'amau ai le pepa lautele i luga o le puipui.O lenei metotia e manaʻomia ai le viliina o pu i puipui.Ae ui i lea, e maua ai se auala faigofie e aveese ai le pepa lautele mulimuli ane.

2) Fa'apipi'i fa'apipi'i

O faʻamau faʻapipiʻi e sau i ituaiga eseese e pei o itu e lua, itu e tasi, faʻapipiʻi e le tagata lava ia, e mafai ona aveese, e le mafai ona aveese, manino, leai se vai, ma isi mea. laupapa laupapa, pepa palasitika, ma isi. Latou te ofoina atu foi le fetuutuunai i tulaga o le tuʻuina.

3) Faiga fa'apipi'i lua itu

O lipine fa'afa'alua e tutusa ma fa'apipi'i masani se'i vaganā ai e lua itu e iai - itu pipi'i ma le itu e le pipi'i.E mafai e tagata fa'aoga ona fa'aogaina e pipii i itu uma e lua o se pepa lautele i le taimi e tasi.

4) Faiga fa'apipi'i fa'apipi'i

O lipine fa'apipi'i a le tagata lava ia ua mamanuina fa'apitoa mo le tautauina o pepa lautele.E le pei o mea fa'apipi'i fa'aleaganu'u, latou te le tu'ua se toega pe a uma ona aveese.

5) Fa'apipi'i fa'apipi'i

O lipine e mafai ona aveese e faia i pepa po'o mea vinyl.A fa'aaoga loa, e avea ma mea fa'amaumau.Ina ia tuuese, na'o le pa'u ese o le pito i tua.

6) Faiga lipine e le mafai ona aveese

O lipine e le mafai ona aveese e masani ona fa'aoga i totonu o le fale e le tele ni gaioiga.Pau lava le mea e tatau ona e popole ai pe a faʻapipiʻi se tasi o nei mea o le tausia saʻo.A leai, o le a le fealua'i solo pe a fa'apipi'i.

7) Faiga lipine manino

O lipine manino e lelei atoatoa mo le faʻaalia o oloa e ala i faitotoʻa tioata.Na'o lou tu'u sa'o lava i luga o le fa'avaa o le faitoto'a ma fa'ataga tagata fa'atau e va'ai mea o lo'o i totonu.

E fa'afefea ona fa'apipi'i fa'atasi le tele o pepa fa'asalalau LED?

Atonu e te mana'o e tautau le sili atu ma le tasi le pepa fa'asalalau LED ile taimi.Afai o lea, o le auala lenei e te faia ai:

* Fa'aaogā le lipine fa'afa'alua e fa'apipi'i ta'itasi pepa lautele.Ona tu'u uma lea o lau pepa lautele i luga o se mea mafolafola.
* Sosoo ai, 'oti se fasi pepa malo e lapo'a teisi nai lo le tele o lau aoina atoa.Tuu le pepa malo i luga o le vaega atoa o pepa lautele.
* Mulimuli ane, ufiufi le pito i tua o le pepa malo i se mea faapipii manino.

E fa'afefea ona pulea ma fa'apipi'i mea o lo'o i totonu/ata ile fa'asalalauga LED?

Ina ia pulea ata o loʻo faʻaalia i luga o lau laupepa LED, e tatau ona e faʻafesoʻotaʻi muamua i se komepiuta e faʻaaoga ai uaea USB.A mae'a, la'u mai polokalame mai le upegatafa'ilagi a le tagata gaosi mea.O le a fesoasoani ia te oe e setiina le fesoʻotaʻiga i le va o lau PC ma le laupepa LED.

A maeʻa faʻafesoʻotaʻi, tatala le polokalama ma filifili le "Upload" filifiliga.Filifili le faila o loʻo i ai faila e te manaʻo e faʻafeiloaʻi.Kiliki le "Open Folder" button ona kiliki lea OK.Ia, toso & faapau le faila i le faamalama ua saunia.

Afai ei ai sau masini Android, e mafai ona e fa'apipi'i polokalame mai le Google Play Store.O lenei app e mafai ai ona e maua mamao ata o lo'o teuina i luga o lau telefoni e ala i se feso'otaiga Wi-Fi.Mo masini iOS, e mafai ona e faʻaogaina le Apple Remote Desktop.Faatasi ai ma lenei talosaga, e mafai ona e pulea komepiuta mamao ma sapalai.

Fa'ai'uga

I se faapuupuuga,Pepa Lautele feavea'i LEDose auala lelei e fa'alauiloa ai lau pisinisi i le tau-lelei.Ae peita'i, afai e te fuafua e maua se tupe mai le fa'atau atu o au oloa, e mafai ona e mafaufau e teu fa'afaigaluega i isi ituaiga auala fa'asalalauga e pei o laupapa fa'asalalau, fa'asalalauga TV, leitio, fa'asalalauga nusipepa, ma isi.

https://www.avoeleddisplay.com/poster-led-display-product/


Taimi meli: Feb-09-2022